Snart semester...

Är segt nu, vill bara ha semester. Tränigen går ok och suget finns men jag känner verkligen att semestern kommer lämpligt nu.

Har inga specialla planer inför semestern förutom att vila :) Maja jobbar nästan hela min semester så när hon väl är ledig så får man se till att hitta på något roligt.


Helgen som var var verkligen kanon. Började lördagen med hotellfrukost (vi sovde inte på hotell) sällskapade med Björn och Tess. Vi åt och snackade och åt och åt lite till i ca 2h :) mätt och belåten så åkte vi hem och bytte om för att sedan åka på bröllop i Umeå (12mil norrut) blev lite sena att åka men vi skulle vara där 12 och det var vi 11:57 ;) just in time. Brölloppet var bara för dom närmaste och var i rådhuset. Väldigt fint i alla fall. Efter så blev det glass och lite ärenden på stan innan vi skulle på bröllopsmiddag. Men innan vi lämnade stan han man även med en dubbel QP på donken och färdgodis inhandlat på hemmakväll (1,5kg lösvikt) Bröllops middagen avrundades med kaffe och efterrätt :) mycket gott. Sen var det dags för mig och Maja att bege oss till några bekanta(Tina och Marcus) i deras stuga ca 6mil söder om Övik ute vid kusten. Då kom färdgodiset till pass :) rätt mätt nu men när vi kom fram bjöds det på grillat och en massa smarrigheter samt en massa lösgodis igen :) kvällen avslutade med vildmarks bad med en utsikt som är svårslagen :)
 
Lördagen: Vila från all träning, har inte hänt på någon månad att jag inte tränat något alls
 
Söndag:
35min Morgon promme med underbara vyer. Var tänkt en längre promenad efter frkost med den regnade inne.
 
Promme innan gym 40 min:
 
Gym: Ben.
Fron böj: 100x7 PB sen blev det 4set med 3-5 reppare
Ben böj: 4set 3-5rep
Raka mark: 4set x3-5rep
Benspark susperset bencurl: 3set x10-15rep
 
Kvälls jogg 30 min
 
 
Dagens träning
Lunch promenad 45min
 
Gym: Bröst
Hantelpress: 4set x 4-5rep (gick tungt idag på 50kg)
Bänk: 4set med stop i botten x5rep
Snebänk i smith: 4set x5rep
Hantel flyes: 3set x5-10rep
 
Mage: 3 övningar 3set
 
 
Lite bilder från helgen:
 
Utsikt från Majas mammas stuga
 
Jag och Maja njuter av utsikten på morgon prommen i Tina och Marcus stuga.
 
 
 
Maja försöker vara lika cool som jag ;) när hon spanar ut över vyerna.
 
 
Maja skriver om sin träning på funbeat (där jag också loggar all träning i tid)
Kolla in Maja träning:
http://www.funbeat.se/person/overview.aspx?PersonID=252972
 
 
4 dagar kvar... :D

Kommentera här: