Vilodag!

Idag blev det vilodag (nästan i alla fall, blev lunch promenad). Lite rastlös faktiskt :) Känner att jag fortfarande har bra med energi.
 
Var på massage efter jobbet idag och det börjar kännas bättre. Första gången var det ingen "mys" massage direkt. Var riktigt fuktig i ögonen när han masserade ut alla knutar i ryggen samma med låren och vaderna. Nu har jag blivit mycket mjukare och rörligare i musklerna. Så idag känndes det nästan som en mys massage :) Men då har jag också varit där 4ggr.
 
 
Bara att ta vara på dagarna med bra väder nu innan snön kommer. För mig är en promenad mer än bara nått jag gör för dieten utan den är också väldigt avkopplande och lugnande. Sen älskar jag att lyssna på musik och det passar perfekt på en promenad.
Från promenaden i helgen
 
 
 
 
Nya trycket påt-shirten från MMsports(www.mmsports.se)
 
 Sherlock Brothers, Rollin
 
/Markus
 
1 Jens:

skriven

Vars är den bilden ifrån promenaden? Såg riktigt härligt ut :)

Svar: Bilden är tagen om man går sjögatan mot Järved och håller sig efter gångvägen så kommer detta precis innna Järveds lilla bårhamn. Jäkligt fint
Markus Sjölund

2 Jens:

skriven

Då vet jag vars det är! Tack :) Mycket fin väg är det

Svar: Ja och speciellt nu :)
Markus Sjölund

Kommentera här: