Vilodag...

Tanken var att det inte skulle bli något gym idag utan bara ta en promenad och sedan en lätt jogg, men så blev det inte.

Jag brukar nästab alltid gå en power walk på lunchen. Är så skönt att få komma ut från kontoret en sväng och få lite frisk luft för att sedan stänga in sig på kontoret igen. Men igår blev det inte riktigt så. Skulle precis dra iväg då jag fick ett samtal om ett akut problem som jag var tvungen att ta tag i på en gång. Problemt var löst tills det var dags att gå hem vid 16 men behhövde även göra några andra saker osm jag inte hunnit med så det blev inte hemång förrän 18.

När jag kom hem så regnade det och var inte alls sugen på någon promenad eller jogging tur så det blev ändrade planer. Drog till gymmet och köttade biceps och mage i stället. Perfekt för en vilodag :)

Bicpes:
Rak stång curl: 30kgx10, 40kgx10, 50kgx10x 60kgx10, 50kgx10, 50kgx10, 40kgx10, 40kgx10, 30kgx10
Sittande på lutande bänk med hantlar: 4set 14kgx10
Maskin sst-upp rep: 4 set x10-15rep

Mage 3 övningar.

Skönt pass, fick bra tryck i biceps :) när jag gymat klart så regnade det inte så jag bestämde mig för en kvälls jogg. Så klart började det dugga lite men men. Var riktigt skönt när jag väl kom hem igen.

Kommentera här: