På väg tillbaks igen!

Först sjuk sen börjar det kännas bättre men sen kommer en låsning i ryggen som saboterar.
Inte så att jag inte kunnat träna men det som kändes så bra när jag började på dieten har försvunnit och motivationen är typ noll. Men det är bara att bita ihop och sluta gnälla nu.
Förhoppningsvis får jag tid för ryggen i veckan och tills dess så får jag köra så gott jag kan. Största problemet är att sova. Sover inte allt bra utan vaknar mest hela tiden av att det ömmar och att benet domnat bort. Sen under dagen när jag börjar röra på mig så känns det bättre men aldrig helt bra.

 
När det gäller träningen så har det inte hänt så mycket men känner ändå att suget börjar öka igen vilken är en bra känsla. annars är det mest frugan som dominerar i träningen och sätter just nu PB efter PB. Nu senast blev det 125kg i marken. Grymt bra. Funderar lite på hur det skulle kunna bli om hon började köra oftare än 1 gång varannan månad....
Så här glad blev hon just efter :)
 
Här kommer lite bilder från förra inlägget.
 
Latmask som man är då är denna kompis bra att ha.
 
Någon tyckte jag behövde styla bilen med ett fint vitt sträck från bakskärm till framdörren.
 
 
 
Härlig morgon promme.
 
 
Frukost på mysiga Lundberg
 
Pinnkastning med brorsdotter. Grym träningsvärk efter allt kastande.
 
 
 
Nu är det slut gnällt av gubben och dags att börja kriga på riktigt igen.
 
 
/Markus

Kommentera här: