Fredagsmys.

Idag var det jag som hade fredagsfika på jobbet. Var inte det roligaste jag gjort att förbereda mitt fika igår :) Men det var helt ok att när alla satt och fikade idag på jobbet och tyckte det smakade kanon :) Själv lyxade man på med en kvarg.
Bjöd på 2st tårtor :)



Idag är det fredag alltså FREDAGSMYS :)
Mitt mys blev ett lång pass på gymmet med bra energi. Tycks ha hur mycket energi som helst just nu bara att "go with the flow".

Såg i alla fall ut så här.
Gym:

Axlar, mage och dips

Axlar Hantelpress: 34x6,6,6,6 kort vila och många set uppvärmning innan första arbets set.

Viktskiva lyft ss utsida axlar hantlar: 15kg viktskiva x12,12,12,12 ss 8kgx10,10,10,10

Baksidaaxlar sittande kabeldrag ss baksida axlar hantlar: 4setx10 ss 4setx10

Sittande baksida i maskin: 3setx10rep

Mage: 3övningar 3set x10rep.

Dips 7set:kvx20, kv+10kgx20, kv+20kgx15, kv+10x15,14, kvx10,10

 

köttar dips


 

Inte roligaste vädret att gå i men ibland får man bara bita ihop.

 

Slänger in en sista bild för idag av ett citat jag gillar.

Ha en bra helg.

 

1 Lina:

skriven

Hejja Sjölla! Jag håller tummar stenhårt för dig!!

Svar: Wihooo :) Tack Lina det gillas.
Markus Sjölund

Kommentera här: