Gott Nytt År!

Blev ett träningspass idag, känndes helt ok även om jag inte är 100% ännu. Men kunde inte hålla mig. Älskar verkligen att träna. Träffade också trevligt folk på gymmetidag så det blev ett lite längre pass än tänkt. Extra vilan mellan seten var nog bara bra för mig idag.

2013 kommer att bli ett år med fokus på att tävla. Har två planerade tävlingar än så länge :) vem vet det kanske blir fler ;) Beror på hur allt känns och hur mycket jobb det är. Allt ska passa och det får inte kännas stressigt och kommer heller inte att göra något som inte känns helt rätt.
Sen kommer jag också att försöka stötta min Maja så mcket som möjligt inför hennes tävlingsdebut 2013. Ni kan följa hennes resa här http://www.teamprospects.se/maja-johansson/2012/12/26/julbord-benpass/
 
 
Sen vill jag passa på att tacka MMsport (www.mmsports.se) för det fantastiska stöd jag har fått. Även alla andra go manniskor som stöttat mig.
 
 
Ska blir större och bättre på allt 2013........ Med börjar imorgon....
 
Avslutar med lite bilder som jag gillar från året
 
 
 
 
 
 
/Markus

Kommentera här: