Laddar!

 
Ja nu är det bara det sista kvar. Startade denna resa med att åka till Linköping på lördag en vecka inna tävlingsdagen. Stannade där hos min kompis Stor Vikingen. Var riktigt trevligt. Gymmet som vi testade dr på söndag, campushallen var riktigt nice. Allt man kan önska sig av ett bra gym enligt mig ;)
Fick även äran att träffa lite folk från det mytomspunna gängen TGB. Riktigt trevliga och bitiga killar där fler borde prova på att tävla.
På Söndagen började jag även dra ner på kolisarna för att tömma kroppen och dricka mycket vatten och salta maten extra mycket, Detta har nu gjorts tills igår kväll (torsdag) Då det idag ska börja fyllas igen med kolisar och minska vatten intaget och strypa saltet helt. Nu är det bara att bita ihop in i det sista,
Lite speciellt är det med träningen också när jag endast tränat gym en gång per dag sen suttit och softat i soffan till film eller läst böcker. Kanske låter som väldigt soft men för mig är det jobbigare att sitta still än att tex ta en promenad eller en joggtur eller varför inte gymma en extra gång. Men jag är ändå glad att min kompis Ecke har en massa film kanaler och filmer på tv som man kan ligga och glo på annars hade det varit riktigt jobbigt.
 
 
Var i alla fall i går också på MMsports butik här i Göteborg och skaffade de sista sakerna jag behövde inför tävlingen. Blev en väska och färg samt lite kosttillskott som jag var i behöv av.
  
Väskan finns även att beställa på MMsports hemsida, http://www.mmsports.se/home.php då får man den hem närmaste postutlämning. Smidigt värre
 
Ja nu får man hoppas att laddningen funkar och att färgen funkar bra.
 
 
/Markus "going brown" Sjölund
1 Lina Thors:

skriven

Håller alla tummar jag har för dig! Fantastiskt roligt att satsa på detta vis, helt rätt. En fråga: går det att följa resultaten på nätet någonstans? Vore roligt att följa! GO GO GO SJÖLLA!

Svar: Tack Lina :D. Vet inte riktigt men kanske på http://www.skkf.org eller på www.body.se. Annars fpr du bara hålla koll på FB får posta lite uppdateringar i pauserna. Ja nu är det bara det sista kvar, laddar på och är lite i min egen värld just nu.
Markus Sjölund

Kommentera här: