Slut på helgen!

Ja då var det slut på helgen. Men vilken helg. Efter att avslutat jobbet på fredag så blev det hem för att byta om och iväg till gymmet för att köra ett bröst pass med "lill"Erik. Blev ett pass med kort vila mellan seten och med många set trots en viss tidpress då gymmet stänger kl 19 på fredagar och vi började inte träna förrän 18:15. Riktigt bra pass blev det i alla fall.

Sen efter gymmet så hämtade jag Maja på tåget och vi hade bara en myskväll tillsammans,
På lördag bestämde vi oss för att åka på scandic och njuta av en lite lyxigare frukost än vanligt
Blev i alla fall 6 liknande tallrikar samt en skål med musli och 2våfflor med grädde. En bra start på dagen.
 
Senare blev det lek med brorson hemma hos mina föräldrar innan jag och Maja avslutade kvällen för oss själva.
 
 
Söndag blev det en skoter tur med bäst Oskar, otroligt fint väder. Njöt av vyerna.
 
 
 
Oskar visar vägen 
 
 
Inte bara vi som var ute och åkte idag :)
 
 
Efter så åkte jag hemm och laddade inför det kommande benpasset med lite smått och från MMsport.
 
 
Hem för att äta och vinka hej då till Maja som fick lift med sin syster till Umeå. Passade henne bättre än att vänta tills måndag och ta tåget då hon hade med sig en massa packning. Hon ska nämligen till Helsingborg på Team träff till helgen och hon stannar i Umeå hela veckan innan hon åker.
Själv passar jag på att jobba på måndag tisdag för att sedan tisdagkväll åka och bowla och äta med med en massa säljare och lite annat fabriks folk som ska vara med på en konferans på onsdag där jag även sk vara med innan jag tar ledigt resten av veckan och drartill fjälls och njuter av lite ledighet. Så det kommer att bli mindre träning än vanligt denna vecka. Får ta igen det sen när jag kommer hem ;)
 
Vill ni veta mer om just träningspassen så kan ni klicka på denna länk: http://www.funbeat.se/person/overview.aspx?PersonID=145878
eller så kan ni klicka på "Markus Sjölund Funbeat" som ni hittar under länkar där man även kan följa några vänners bloggar och sidor jag följer.
 
Ni kan också följa mig på Instagram: Maskinen79
 
 
 
/Markus
 
 

Kommentera här: