Ett nytt försök!

Jag hann bara skriva förra inlägget innan det var dags igen. Sjuk igen... Bihålorna har varit täta och jag har haft ett lättare tryck runt ögonen och pannan i några dagar. Hade ingen feber eller hals ont men valde i alla fall att vila igen från gymmet. Har även haft mycket att göra på jobbet så det har blivit några sena kvällar vilket heller inte gjort mig mera sugen på träning.
Men nu har jag smugit igång igen. Kommer bara att köra kvälls pass nu ett tag framöver innan jag börjar med lunch pass igen.

 
Men nu är det slut på sjukdagrna för i år ;) har gjort bort mitt nu.
Så nu ser jag framåt.
 
Har en bit kvar till 100% men det kommer, styrkan finns men uthålligheten saknas. Så for tjag känner mig helt pigg så ska jag börja röra på mig mera igen. Har inte blivit något alls av den varan sen tävligen ca2 månader sen :)
 
 
/Markus

Kommentera här: