Team Träff

Ja då var det en ny vecka igen :)
Har varit på min första Team träff som var väldigt givande. Har mycket bra information med mig hem.
 
Vi började dagen med kost och nutrition med Jill Holmström Dietist och utbildare på SAFE, Det var en mycket intressant föreläsning med mycket ny information som är bra att ha med sig i bagaget.
I pauserna blev vi riktigt bortskämda med MMsports produkter och frukt och dyligt
Sen var det motivations snack med atleter från Team Body Science (Kristian, Robert, Peter, Jenny och Helena). Väldigt spännande att höra deras resa och vad som motiverat dem under alla år.
Dagen avslutades med rodd, chins och dips teknik och tips innan vi körde posering träning. Posering kan man nog aldrig träna för mycket på. Svårt svårt. Men nöter man tillräckligt mycket så ska till och med det sitta.
 
 
Helgen i Stockholm avslutades med ett besök på Odenplan och SATS för ett gympass. Valde att köra bröst och triceps. Fick då även chansen att prova på 55kg hantlarna. Gick sämre än vad jag hoppats på men fick upp 2+1 med lite hjälp av Macke. Är missnöjd med tanke på vad jag presterat på 50kg hantlarna men fick ändå till ett mycket bra pass,
Passet avslutades med poserings träningen med Kristian Sewen och Marcus Lindberg (PT här hemma i Övik samt min coach nu under resan mot DC-13)
 
Jag, Kristian och Marcus
 
Det var det roliga med Stockholms visiten nu till det tråkiga som också får lite plats.
Började med att vi kom ner till Stockholm på torsdag natt. Vi bodde i Huddinge hos Mackes syster och man. Vi åt och surrade lite innan läggdags vi 02:00 på natten för att sedan vakna glada och inspirerade av dagen vi skulle spendera tillsammans. När vi sedan kom ut till bilen för att åka in till stan så märkte vi att nått intr stog rätt till med bilen. Mycket riktigt så hade vi haft inbrott och någon hade stulit RATTEN.... och enbart ratten.
 
Sjukt. Inte mycket att göra men efter många samtal till polis, försäkring och en massa BMW verkstäder i Stockholm fick vi tag på en ratt som vi kunde låna för att kunna ta oss hem till Övik igen.
 
Måste bara lägga in en bild söt ungarna(Mackans systers och mans barn) som jag har lekt med så mycket jag kunnat i helgen,
Här leker vi i alla fall i mitt nya hus som jag köpte , pengarna räckte inte till mera ;)
 
Kommer nu att köra en kortare för diet för att ta mig ner lite i vikt innan den riktiga dieten börjar.
 
NU KÖR VI
/Markus
 

Kommentera här: