Annandag Jul

Då var Jul över för denna gång. Det har blivit mycket mat och mycket träning precis osm jag vill ha det. Har så klart också hunnit med att umgås med både släkt och vänner vilket alltid är roligt.
 
Maja jobbade på Julafton fram till 16 och jag hade inga direkta planer innan hon slutade mer än lite småfix så jag drog till gymmet och körde lite biceps. Bra start på julafton :)
Hyffsat tryck fortfarande fast jag väger ca +9kg nu.
 
 
Efter gymmet blev det lite mat innan jag fixade med de sista julklapparna. Så grymt kass jag är att slå in paket. Man ser direkt vilka jag har slagit in.
 
 Hämtade Maja efter jobbet och sen åkte vi hem till mina föräldrar och var där resten av kvällen.
Där det blev en heldel mat och godis. Så klart knäppte jaginga bilder på maten. Men det fanns mat för ett x antal fotbollslag. Jag är inte den som klagar när det finns mat men i bland undrar jag varför man måste ha så mycket när man vet att det kommer att bli hur mycket som helt över :)
 
Sen blev det att agera lite taxi åt mormor och morfar innan jag och Maja åkte hem. Vad gör man när man kommer hem och man är rätt pigg och full av energi, jo man drar och kör ett benpass på gymmet. Ja jag erkänner att jag är lite skadad. Men jag älskar verkligen att träna.
Inte starkast i stan i benböj och inte är det bättre sen efter tävlingen. Men styrkan börjar komma tillbaks och jag ska nöta denna övning blir både bra på den och stark.
 
Körde 5:or, gick upp till 130kg men där var det riktigt tungt.
 
Dags att åka hem då :)
 
 
Ja just det ja, julklapparna. Fick som vanligt allt möjligt men denna fick jag av Maja. Hon tyckte att om on gav mig ett PS3 så kanske jag är hemme mera. Hon tycker aldrig att jag har ro i kroppen att sitta still. Men vet inte riktigt hur hon tänkte när hon skaffade detta för nu kanske jag är hemma men hon glömde att jag nu kommer att vara i min igen lilla värld. Men hon kan i alla fall titta lite på mig och ha koll på vad jag gör ;)
 
God fortsättning på er alla.
 
/Markus
 

Kommentera här: