Vila vs Träning!

Innan tävlingen så var tanken att vila och ta det lugnt efter tävlingen. Men har blivit tvärtom faktiskt. Kände mig full av energi och ett extremt sug efter att träna så varför inte då lyssna på kroppen och bara kötta på.

Så denna veckan så här långt har jag kört gym på lunchen på jobbet, ett lättare pass med en mindre muckselgrupp, typ biceps, triceps, utsida axlar. Kommer att rulla på dessa 3muskelgrupper på luncherna för att sedan köra resterande muskelgrupper på kvällen. Kör då på gymmet i stan med Maja. Siktar också på att köra ben två ggr/veckan så länge jag känner att jag har enregi. Äter mycket mat och då blir det att få i sig så mycket som möjligt runt träningen(före passet, under passet, efter passet) gäller både på lunch passet och kvälls passet och sedan där i mellan köra på lite lättare mellan mål. Har bra ork så det är bara att kriga på. Dags att växa. Men på söndag kommer jag att åka till Amsterdam för att jobba och då blir det vila från all träning tills mins onsdag.

 
/Markus "living the dream" Sjölund

Kommentera här: