Inte på topp..

Ja då har man averkat en helg till då.
 
Helgen har varit bra om man inte räknar in tränings resultaten :( men det kan inte alltid gå bra/kännas bra.
Bara att se fram i mot nästa pass och försöka göra det bästa man kan.
 
Jobbade mycket förra veckan och avslutade fredagen med lite sista minuten jobb. Kom hem senare än vanligt och mitt gym alternativ 1 Friski&Svettis stänger 19 på fredagar. Det skulle bli allt för stressigt så tur man har 2st gymkort :) Gym alternativ 2 har öppet dygnet runt men nackdelen är att det inte finns någon bra ac där så det är grymt varmt på sommaren.
 
Fredags träningen
Lunch promend
Gym, Triceps och biceps.
Kvälls jogg
 
Började med triceps, körde dips som första övning. Kännde mig rätt pigg men det var också allt. Fick slita hund för att ta mig till 31st. sen körde jag på med smal bänk och triceps press med kabel.
 
Biceps blev en massa biceps curl med rak stång och samma där hade inte samma kaft som jag brukar ha så det blev att köra lättare än vanligt. Men fick i alla fall bra pump. Sen blev det sittande biceps curl med hantel innan jag avslutade passet med rakstång i kabelmaskinen.
 
 
Lördagen blev en vilodag från gymmet men en morgon promenad på en timme för att vakna till innan det var dags att äta frukost. Ofta kör jag ätardagar på lördagar och håller sedan kosten dom andra dagarna och så blev det även denna lördag. Blev även utgång med ett gäng kompisar. Inte ute speciellt ofta mrn ibland händer det :) var en gratis konsert i parken i stan. Brukar vara en massa folk ute denna ddag som är en årlig trdition här i stan så passade på att komma ut och träffa en massa folk. Hade i väldigt trevligt och träffade en massa trevligt folk,
 
Söndag.
Vaknade med lite ont i halsen, inge bra tecken.
Morgon promenad.
Gym: Ben
Kvälls jogg
 
Brukar inte rekomendera folk som har ont i halsen att jogga men när det kommer till migs själv så gör jag inte alltid som jag tycker att jag borde göra. Får se hur drabbar mig imorgon.
 
Ben:
Frontböj: 4set x5rep
Benböj: 4set x5rep
Utfall: 2set x5rep
Raka mark: 4set x5 rep
Benspark: 4set x10-15rep
 
Helt slut på men inga resultat att skryta med... eller det gick faktiskt bara bra första set på frontböjen sen gick det kasst.... ont i huvudet gjorde inte det lättare att försöka köra tungt. Men jag får skylla mig själv då förmodligen har slarvat med att dricka vatten igår samt idag.
 
Nu blir det att ladda för en vecka med bra träning.
 
 
BIlder från helgen.
 
Frukost macka. Blev så sjukt sugen på Bullens pilsner korv :)
 
Älskar mjukglass :)
 
Gick förbi en bilträff på promenaden på lördag
 
Formbild: Känns aldrig som formen blir bra på bild eller så inbillar jag mig att det är bättre än vad den igetligen är :)
 
1 E:

skriven

Ser bra ut. Fortsätt kämpa.

Svar: Tack :)
Markus Sjölund

2 Kim:

skriven

Du har snygga benpass, så det ska gå till. Bra för psyket att kriga igenom även då man har den där dåliga dagen.

Svar: Ja från att álltid mer ellermindre tyck att ben var jobbigt och tråkigt så har det blivit roligt och sjukt jobbigt :D Kämpar med både styrkan och volymen. Men det har gett resultat. Bara att kriga vidare.
Markus Sjölund

Kommentera här: