Tjänsteresa.

Tjena.
Veckan som var var rätt hektisk. Fullt upp på jobbet och en massa saker som behövde göras innan en tjänsteresa till Amsterdam.
Flög till Amsterdam direkt efter jobbet på onsdag och kom fram sent till hotellet, 22:30 så den dagen blev det bara lunch promenaden. Sen upp för en kort promenad innan det var dags för att jobba. Jobba hela dagen för att sedan ut och äta runt 20:00, Kom även hem till hotellet denna kväll 22:30. Deckade i sängen för att sedan vakna när väckaren ringde och undradelite vars jag var... :) ingen promme utan direkt till kontoret för att jobba. Jobbade till 15:00 innan bilen kom för att ta oss till flyget. Hemma i soffan kl 22:10 :) slappade innan jag somnade helt slut på, Var en resa som innehöll det mesta. Mycket strul med olika saker men också mycket som var lärorikt.
 
Svåraste när man reser för mig är maten men i alla fall var det jag som fick bestämma maten under tiden jag var där :) blev en stadig lunch och middag första dagen sen sista dagen en rejäl extra stor lunch och sedan fylldes luckorna med Diet Fuel (http://www.mmsports.se/Body-Science-Diet-fuel-1kg.html)
Body Science Diet Fuel 1kg
Lätt att ha med sig och smakar frymt gott,
 
Lite bilder från resan. 
 
 
 Väl hemma igen så är det nu full fokus på träningen igen.
Så lördag och söndag så blir passen enligt. Prommenad på morgonen, gym, och jogg/intervall. Så 3 pass om dagen.
Hade riktigt bra ork igenom hela lördagen vilket känns bra.
 
 
Skulle jag inte vara helt nöjd med formen så hittade jag denna på affären i lördags,
 
 Quick fix på rea, vad kan gå fel :D
 
 
Tack för allt stöd och alla komentarer jag fått på resan även om inte tävlingen varit så känner jag mig redan som en..
 
Tack allihopa.
 
 
Nästa resa till Amsterdam så är jag inte på diet då kanske man ska slå till på denna choklad "boll" ;)
 
 
/Markus "Nr 1" Sjölund
 

Kommentera här: