Då och nu!

Hej.

Har varit dåligt med bloggande den senaste veckan. Nätet har varit nere någon dag, har jobbat lite mer än vanligt, kaos här hemma (stambyte) samt varit lite seg(Inte när det gäller träningen ;) ). Men nu kommer ett inlägg igen.

Dieten går bra och jag tappar vikt varje vecka i en lagom fart (0,5-0,3kg) mäter också midjan, lår, vader och biceps varje lördag för att se hur jag ska lägga upp mat/ätardagen. Denna lördag blev det helt fritt. Inte bättre resultat än vanligt men skulle bort på och sitta mycket i bilen så det känndes rätt. Intaget måste jag väll säga var helt ok då vikten skiljde från morgon till kväll 4,3kg :)
 
 
Träningen har gått bra i veckan och inga ändringar har gjort än men får se om det blir ett nytt upplägg snart med fokus på hög rep i alla fall på chins och dips samt mera rodd.
 
 
Tog några kort som ni kanske har sett (förra inlägget). Sen kom jag på att jag gjorde en diet 2009 bara för skoj med två kompis. Grymt lärorikt inför denna diet. Kollade lite från 2009 bilderna nyss och till min glädje så har det faktiskt hänt en del. Mera massa :) känns bra men känner mig fortfarande liten och det är en massa saker som jag vill förbättre, men det får blir efter 1dec när tävlingen är gjord.
 
Korten nedan är från 2009-08-22 och dom nya är 2012-10-07.
2010 blev nästan ingen träning alls av många skäl men ett var husrenovering. Sen 2011 kom suget igen och då började jag trappa upp träningen och 2012 sen jag bestämde mig för att tävla och samtidigt kom i kontakt med MMsport(www.mmsports.se) så har jag tränat med 100% fokus mot tävlingen.
 
2009
 
2012
 
2009
 
2012
 
2009
 
2012
 
Nu är det kort (olika avstånd och ljus och etc.) och jag är inte direkt poserings kungen så man får ta det för vad det är. Men lite skillnad är det i alla fall.
 
Over and out.
 
/Markus "Small++" Sjölund
1 docksta:

skriven

GRYMT!!! en enormt märkbar förbättring. kööööör hårt!

Svar: Tack :) Nu fullgas fram till tävlinen sen får man gå till ritbordet och utvärdera och lägga upp träningen till nästa mål :)
Markus Sjölund

2 Nemo:

skriven

Fan vad roligt ser bra ut :)
Kör på !

Svar: Tackar :)5 & 1/2 kvar på dieten nu så lite bättre ska det bli. Sen får jag hoppas på att det står sig mot de andra och jag lyckas prestera tävlingsmomenten :)
Markus Sjölund

3 Henke:

skriven

Stor skillnad, du är grym!

Svar: Tack :) Nu full ös några veckor till nu bara.
Markus Sjölund

Kommentera här: