En enda röra.

En enda röra, så kan man beskriva våran lägenhet just nu. Stambyte. Så vi lever just nu utan toalett och dusch vilketinte är det roligaste. Det är betongdamm överallt. Jaja bara att härda. Kommer att bli bra när det är klart.

Dagens gym.
Axlar och dips.

Hantelpress: 4set x8rep
Vitskiva ss hantlar utsida: 4set x10rep
Skivstång till hakan ss hantlar baksida: 4set x10rep
Kabel baksida ss hantlar baksida: 4set x8rep

Dips: 6-7set x kv


Körde passet med Mr Frippe. Var riktigt trevligt och bra pass. Frippe brände av lite bilder på mig med sin kamera mellan han pumpade skiten ur vikterna.
Avslutade med dips där vi körde max sen vilade medans den andre körde sen bytte av. Mjölksyran kom på besök rätt fort:)

Vi avslutade med posering och fotografering. Frippe som kameraman och Maja som styrde upp mig i poseringen, hon är duktig min tjej, hon styrde till mig väldigt bra även om jag är tjurig och inte lyssnar fullt ut och tycker redan att jag står som jag borde :)
 
Kommer bilder från detta pass så fort jag fått några skickade av Frippe.
 
Bilder tillsvidare sen förra inlägget.
 
En lugn dag på gymmet, ingen kö direkt :)
 
Förra helgens ätardag, blev mycket köttfärsås :) Måste skaffa en större tallrik
 
Kanelbullensdag, får ta igen den sen efter tävlingen 
 
Formen.
 
Nu blir det mys i "kaoset" här hemma.
 
/Markus "Mr Small" Sjölund

Kommentera här: