En makalös manick.

Kroppen är en maklös manick.
Har varit krasslig/sjuk sen i lördagskväll och vilat/sovit så mycket som möjligt för att bli pigg så fort som möjligt. Hade några saker att göra på förmiddagen sen lugnt på eftermiddagen på måndag samt en kurs på tisdag sen lugnt på eftermiddagen så jag gjorde en variant tog 2 halvdagar på jobbet för att  sen åka hem och sova för att bli frisk ASAP.
Fick hjärnspöken nu när jag inte kan träna och inte kände mig pigg. Vaknade på måndag och allt känndes långt ifrån bra, ville bara skita i allt och vakna på julafton haha :) formen känndes kass och när man vet att det kommer att bjudas på motstånd (alla deltagare i +180) utan dess like så måste jag vara på topp när tävlingen är för att ens ha en chans att ta mig vidare från symmetri ronden.
 
Kände på gymmet igår, blev ett lugnt pass. Känndes ok så idag taggade jag till för ett rygg och biceps pass.
Började med att värma upp sen blev det chins, inga speciella förväntningar, men slutade med ett PB, som sagt kroppen är en makalös manick. Var nog lite snabb i vändningarna i början men var noga med utsträckningen sen efter några stycken så blev det bättre med pauserna i bottenläget. Så grymt nöjd. Hoppas bara inte att det var en gång och aldrig mer, hehe.
 
 
 
Vi kommer snart att mötas igen!
 
/Markus Sjölund

Kommentera här: