Blandat

Idag pressade jag benen på lite tyngre vikter(för mig,haha) i benböjen sen jag började dieta och jag fick slita för sånt som gick upp relativt lätt förut. När tävlingn är klar och jag är tillbaks till vardagen så blir dett full fokus på att öka styrkan i benen och även volymen.
 
Laddade på med lite extra kolisar innan gymet idag. GAINER från Body Science.
 
Passet idag.
 
Benböj: stångx10, 50kgx10, 80kgx8, 80kgx8, 110kgx8,8,8,8, 120kgx2, 130kgx1, 140kgx1 , 100kgx8,8
 
Front: 50kgx8, 60kgx8, 70kgx8,8,8
 
Uppkliv på bänk. 50kgx8,8,8,8 (per ben)
 
Benspark: 1 ben i taget, 80x10,10,10,10,10
 
Raka mark: 60x15,15,15,15,15, nästan ingen vila i mellan seten
 
 
Avslutade passet med 30min spinning.
 
 
Nått som inte hänt på länge hände på fredag. JAG VILADE HELT FRÅN TRÄNINGEN, inge gym eller kondition eller promme. Blev därimot extra vila. Åkte hem från jobbet vid lunch och la mig och vilade klev upp för att göra ett ärende och sen hem för att vila vidare. Vaknade på kvällen och slappade i soffan ett tag innan jag la mig för att sova 10h :)
 
Hade som vanligt en ätardag i helgen. Blev en Burgare´på Olearys, en double up, 360g kött :) satt fint men ändå var jag inte mätt. Hade det inte varit så mycket folk hade jag beställt en omgång till. Får blir nästa gång. Nu blev det i stället en påse lösgodis. Gick "bananas" på gosiset och vägrade sluta äta fast jag mådde skit :) hahaha men godiset vann till slut, blev några kvar som Maja rensade på söndag.
 
BIlder i från helgen.
 
En vanlig dag i fikarummet. Alltid bullar eller mackor från leverantörer.
 
Hjälpte bror med att elda lite bräder, slank visst ner nått som inte borde varit där :) svart röken var ett faktum
 
Bror jobbade som bäst när han hade nått motordrivet i sin hand. Han kapade först och slängde sedan ner balkongräcket.
 
 
Foppas hotell. Behövs men kunde ha varit snyggare.
Dags att slappa lite i soffan innan det sovdags.
 
/Maskinen
 

Kommentera här: