Dagen innan vila.

Tycker att det är så grymt kul att träna så det blir svårt att hålla sig hemma och vila kroppen. Har inte haft många vilodagar från gymmet sen jag startade dieten. Det har gått riktigt bra med träningen men känner också att ibland kan någon del av kroppen ömma, för det mesta inte av det farliga slaget men har nu fått lite känningar i ena axeln. Dock inget som jag är orolig över men det är ändå dags att lyssna på kroppen och ta och vila grån gymmet.
 
Så imorgon blir det massage på eftermiddagen och antagligen en eller två promenader under dagen med avslutande mys i soffan med en bra film och får jag välja så blir det en bra action film. Klart jag får välja film jag är ju mannen i huset ;)



Dagens gym pass:

Bröst, triceps och mage

Hantelpress: 50kgx5, 42,5kgx8,8,8
Lutande smith: 50kgx8,8,8,8
Flyes: 22kgx8,8,8,8
Bänk: 70kgx8,8,8, 60kgx8

Triceps press rep: pyramid 5steg, 3 varv x8rep
Rakstång tricepspress: pyramid 5steg, 3 varv x8rep
Liggande på bänk, enarms press: 16kgx8,8,8
Kickback: 6kgx10,10,10,10

Mage 3övningar 4set
 
 
 
 
/Markus "maskinen" Sjölund

Kommentera här: