Grabbdag!

Idag var det dags för dagen min brorson längtat efter. Han fick presentkort i julklapp till paradisbadet och han har ett bättre minne än mig, så han har nu ett tag undrat när det var dags att utnyttja detta presentkort....:) ja just det ja presentkortet.

Idag var det i alla fall dags. Vi hängde på låset och plaskade på och åkte allt som gick att åka och sen var det dags för lite glass för Phille. Tittade snällt på och smälle i mig lite BCAA. Sen gjorde vi nått som vi inte borde ha gjort, vi hoppade i bubbelpoolen...Sjukt mycket varmare där än i de andra bassängerna.Höll på att frysa ihjäl när det var dags för att plaska runt igen. Ja jag är en badkruka så efter det var jag på land och spanade på när Phille plaskade på på egen hand. Han hade lika kul ändå och hojtade hela tiden att titta nu titta nu :) och jag tittade stolt på när han rullade runt i vattnet och hoppade från trampoliner och åkte rutschkanor :)

När vi badat klart så blev det gymmet en sväng. Han var helnöjd som fick följa med. Sen avslutade han med mat på Max och jag pasta och kyckling. Sen innan han blev hämtad så fick han plocka en fet påse godis från min favvo karrabutik HEMMAKVÄLL :) Snacka om nöjd kille. Jag var också helnöjd så när han blev hämtad så somnade jag som en stock i soffan. Hahaha. Har tydligen inte lika mycket energi som han.

 

Dagens gympass.

Ben

Benböj. 3-1 metoden. 3sec ner och 1sec upp. 4set x8rep

Benpress: 1 ben i taget: 5set/ben x 10rep

Utfallsteg. 4set x16steg

Bencurl: 4set x10rep, 3-1 metoden

Benspark: 4set x 10 rep, 1 ben i taget, 3-1 metoden Raka mark: 4set x12rep

 

Fredagens gästspel i Docksta.

Promme tur och retur till gymmet från Macke&Tina;s crib

Bänk: 4set 8-10reppare
Hantelpress: 4set 8-10rep
Flyes: 4set 12rep
Kabel nedifrån 3set högrep
Kabel uppifrån: 2set högrep

Avslutade kvällen med Tacos och film.

 

Är svag förr detta samt glass. Min akilles :D
 
/Markus "soppa torsk"Sjölund
 

Kommentera här: