Helgen!

Söndag, slöar i soffan och väntar på måndag :)

Haft en bra helg med Maja och hennes syster Frida som varit hos oss i helgen. Avslutade Fridas helg hos oss med att gå på barnensdag. Mötte även upp mina föräldrar där som hade med sig min brorson Philip. Maja fick vara den som åkte karuseller med Frida och Philip. Själv hoppade jag över allt snurrande och nöjde mig med att bara kolla in när dom njöt, speciellt Maja. 
Även hunnit med en del träning :)

Helgens träning.
Lördag:
Morgon promme
 
5000m rodd
 
Ben
Benböj: flera uppvärmnings set, sen 110,6,6,6,6 2min vila
Raka mark: 120,6,6,6,6
Utfallsgång: 20kg7hand x6st/ben 1min vila x4set
Benpress: 4set x12rep vet ej vikt
Bencurl: 4set x10rep
Benspark: 4set x10rep
 
 
Söndag:
Morgon promme
 
Chins.dips och mage
Chins, uppvärmning kv x10,10. Arbetsset kv x15,15,15,15,15,11+4,9+3+3
Dips: upvärmning kv x10,10. Arbetsset kv x22,22,20,20, 15+5,15+5,11+5+3+2(micro pausar)
Mage: 3 övningar 4set x25rep
 
Kvälls promme
 
Helgens bilder.
 
Buffe innan gym
 


 Ingen kö på gymmet direk :) 
 

Form bilder(tur det är länge kvar, måste öva en del på posering) Går även till en massör som ska knoda ut muskeln på vänster sida av ryggen. Tar några gånger till. Det känns kan jag säga :/
 
Over and out!
1 Sudden:

skriven

Sweet, formen börjar komma, kör hårt!

Svar: Ja den kommer sakta men säkert :) hoppas allt är bra i staterna :)
Markus Sjölund

2 dockstahövdingen:

skriven

härligt inlägg. träning mat lek och formpics :)

kör hårt!

Svar: I will m8.
Markus Sjölund

3 Fripps:

skriven

Jävlar mannen! Härligt att se, jag är jävligt impad!!! Kör hårt!

Svar: Det kommer mera ;) lång väg kvar
Markus Sjölund

Kommentera här: